Trenerzy Fundacji Edukacji Prawnej

Cenieni eksperci, konsultanci i certyfikowani specjaliści o zróżnicowanym doświadczeniu zawodowym. Dzięki ich zaangażowaniu możemy realizować dla naszych klientów odpowiednio dopasowane szkolenia.

Grzegorz Dudczak

PRAWO

Widzi więcej. Jako prawnik, negocjator, wykładowca i przedsiębiorca potrafi patrzeć na świat klientów z bardzo wielu różnych perspektyw. Doskonały obserwator, zadający trafne pytania i wyciągający zaskakujące wnioski. 

Setki umów, którymi zajmował się w imieniu klientów, dziesiątki godzin negocjacji, które w ich imieniu prowadził, sprawiają, że dostrzega to, co przeoczyli inni. Jest jak dr House wśród prawników – szybciej łączy kropki, stawia celne diagnozy i zapobiega katastrofom. Pomaga klientom poruszać się w świecie zawiłych przepisów, znajduje rozwiązania skomplikowanych problemów, pokazuje najlepsze dla klienta wyjścia z trudnych sytuacji.

A poza tym…

Radca prawny, partner Philips & Garnuszewski Spółka Partnerska Radców Prawnych z siedzibą w Poznaniu. Fundator i członek zarządu Fundacji Edukacji Prawnej. Autor szkoleń z zakresu prawa cywilnego, gospodarczego, handlowego oraz prawa własności intelektualnej. Trener – w teorii i praktyce. Swoim doświadczeniem dzieli się z innymi, skupiając się na natychmiastowych, praktycznych zastosowaniach przekazywanej wiedzy. Absolwent Kirkpatrick Four Levels® Evaluation Certification Program.

A poza tym…

Pełen opis Zamknij

Mateusz Garnuszewski

PRAWO

Prowadzenie firmy nie jest łatwe. Czasem wymaga pokonywania wielu przeszkód i omijania wybojów na trasie do celu. I na tej drodze niezbędnym partnerem dla swoich klientów jest Mateusz. Od wielu lat zajmuje się obsługą prawną firm.

Nawet w najtrudniejszych sytuacjach: sądowych sporach czy problemach z urzędami, doświadczenie i wiedza Mateusza sprawiają, że przeszkody są dla jego klientów dużo łatwiejsze do pokonania. Walczy w drużynie klienta z wszelkimi przeciwnościami. Kiedy trzeba, potrafi zadawać precyzyjne ciosy przeciwnikom – zanim ci zdecydują, jaki zrobić kolejny ruch. Ceniony za analityczne podejście i praktyczne rozwiązania – szczególnie w sytuacjach, w których wszyscy inni kierują się emocjami.

A poza tym…

Doświadczony Radca Prawny, Partner Philips & Garnuszewski Spółka Partnerska Radców Prawnego. Ekspert z zakresu prawa cywilnego, gospodarczego oraz prawa pracy. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Dodatkową wiedzę i kwalifikacje zdobywał w ramach studiów podyplomowych w zakresie prawno-ekonomicznych Aspektów Zarządzania Przedsiębiorstwem oraz Prawa Bankowego na Wydziale Prawa i Administracji, Uniwersytetu im. Adam Mickiewicza w Poznaniu przy w współpracy z Narodowym Bankiem Polskim. Wykładowca, praktyk, trener.

Pełen opis Zamknij

Natalia Smolarek

DORADZTWO ZAWODOWE
Prawdziwa Łowczyni. Poluje na wyjątkowych trenerów i ekspertów, którzy pomagają zmieniać cele i plany klientów na namacalne efekty, wyniki i działania. Staje na głowie, kiedy trzeba spojrzeć z innej perspektywy. Zainspirowana analizą transakcyjną.

Przygląda się relacjom w organizacjach i na podstawie wniosków projektuje spersonalizowane rozwiązania szkoleniowo-doradcze. Wytrwała i konsekwentna, zawsze z jasno określonym celem. Uparta tam, gdzie nie jest łatwo osiągać wyniki a wszyscy mówią „to niemożliwe”. Docenia rolę mentorów i trenerów. Jednak zanim zaprosi ich do współpracy z klientami- zawsze najpierw sama testuje ich kompetencje w praktyce na polu gry. Wie, że nawet w sportach indywidualnych na podium wchodzisz dzięki pracy całego zespołu. A kiedy w biznesie zaczyna być pod górkę – wie, jak uskrzydlać, rozwijać i dopingować.

A poza tym…

Wiceprezes Fundacji Edukacji Prawnej. Etnolingwista z biegłą znajomością języka angielskiego, francuskiego i baskijskiego. Absolwentka Szkoły Analizy Transakcyjnej, HR Master i Kirkpatrick Four Levels® Evaluation Certification Program. Ma 10-letnie doświadczenie w branży edukacyjnej i rozwojowej. Realizuje duże projekty szkoleniowe, pozyskuje dofinansowania na działania edukacyjne i procesy kształcenia. Praktyk networkingu, współpracuje z profesjonalnymi trenerami – praktykami. Nieustannie się uczy i odkrywa nowe metody transferu wiedzy z sali szkoleniowej do miejsca pracy. Specjalizuje się w strategicznym zarządzaniu zespołami. Wie jak ważne jest mierzenie efektywności kształcenia i zwrotu z inwestycji w działania rozwojowe.

Pełen opis Zamknij

Ewa Hartman

NEUROPRZYWÓDZTWO

Certyfikowana trenerka metody Points of You™ oraz metody HeartMath™, wykładowca. Doktor Szkoły Biznesu Bournemouth University (Wielka Brytania). Prowadzi liczne wykłady, wystąpienia i prezentacje, zarówno w języku polskim i angielskim, w kraju jak i za granicą.

Prowadzi liczne wykłady, wystąpienia i prezentacje, zarówno w języku polskim i angielskim, w kraju jak i za granicą (między innymi w Wielkiej Brytanii, Belgii, Finlandii). Jest kierownikiem nagradzanych studiów podyplomowych ‘Neuro-Przywództwo’ w Warszawie, oraz członkiem Stowarzyszenia Network PL zrzeszającego pracowników organizacji międzynarodowych (Bruksela).

Prowadzi szkolenia dla biznesu, pisze do portalu InnPoland, oraz do magazynu Law Business Quality i magazynu Les Nouvelles Esthetiques, gdzie porusza tematy oscylujące wokół roli mózgu w biznesie, emocji czy zarządzania osobistą energią.

Laureatka Plebiscytu Diamenty Kobiecego Biznesu w kategorii Firma Godna Zaufania.

Pełen opis Zamknij

Jacek Boroch

Certyfikowany Trener FRIS®
Od 6 lat jako certyfikowany trener biznesu, prowadzi szkolenia z umiejętności miękkich, tworzenia modeli sprzedaży, komunikacji. W swojej pracy stawia na budowanie relacji w atmosferze prawdy i satysfakcję każdej ze stron procesu szkolenia. 

A poza tym…

Z wykształcenia historyk, pasjonuje się geopolityką, psychologią, medycyną oraz Chinami. Od ponad 13 lat związany ze sprzedażą, od blisko 10 z branżą farmaceutyczną. Przez lata zaangażowany w rozwój programów szkoleniowych, rekrutacyjnych oraz marketingowych w organizacjach i zespołach sprzedażowych z którymi współpracował.

Pełen opis Zamknij

Małgorzata Mrug

NEGOCJACJE

Od 10 lat trener biznesu. Specjalizuje się w zagadnieniach praktyki menedżerskiej, zarządzania ludźmi, psychologicznych aspektów relacji interpersonalnych, wspierania procesu obsługi klienta i negocjacji. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. 

Przeprowadziła ponad 6300 godzin warsztatów. W Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu jest Konsultantem Programowym, wykładowcą oraz promotorem na kierunku studiów podyplomowych „Negocjacje i mediacje” oraz realizuje zajęcia m.in. w oparciu o program „Kluczowe umiejętności negocjacyjne” Franklin University.

Pełen opis Zamknij

Piotr Jaszczak

ZARZĄDZANIE | EXCEL
Rozważnie (ale z odrobiną niezbędnego szaleństwa) przygląda się wszystkim procedurom i procesom. Zoptymalizuje wszystko, co się da. Każdy kawałek układanki ulepszy, usprawni, udoskonali. Przez 30 lat pracował w branży IT na stanowiskach menedżerskich, w działach świadczących usługi serwisu i wsparcia informatycznego. Wie więc doskonale, co może pójść nie tak w każdym projekcie.

Najważniejsze – doskonale planując, zapobiega błędom (albo ma gotowy plan B w zanadrzu). Sprawia, że procedury żyją i pomagają a nie leżą zakurzone w segregatorze. Dzięki jego umiejętnościom mapowania i układania procesów, rzeczy i sprawy zaczynają się toczyć gładko w dobrym kierunku. Jeśli chcesz zaplanować długą drogę do celu i wybrać najlepsze ścieżki, Piotr będzie doskonałym partnerem w takim działaniu.

A tak poważnie…

Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Zarządzanie, specjalność Zarządzanie Przedsiębiorstwami. Konsultant, Trener, Pełnomocnik ds. jakości usług w Fundacji Edukacji Prawnej, wykładowca i członek Prezydium Rady Pracodawców Collegium Da Vinci. Autor wielu procesów i procedur wykonawczych, wynikających m. in. z wytycznych norm ISO 9001 i ISO 20000. W roli kierownika projektu zarządzał ponad 40. projektami związanymi z technologią informacyjną, o zasięgu ogólnopolskim. Wdraża systemy zarządzania jakością usług, oparte na założeniach norm ISO 9001 i ISO 20000. Swoim doświadczeniem i wiedzą dzieli się ze wszystkimi, którzy chcą podnieść swoje kompetencje w zakresie zarządzania jakością, projektami, zmianą czy procesami.

Pełen opis Zamknij

Dominika Maciejak

SPRZEDAŻ
Pomaga łączyć kropki. Widzi niewidzialne dla innych połączenia. Jako trener i strateg w zetknięciu z każdą sytuacją biznesową szybko rozpoznaje wzorce i problemy. Pisząc artykuły do pism branżowych, łatwo zbiera myśli. Pracuje słowami. Rozwijając innych, skupia się na ich mocnych stronach, wspierając ich rozwój osobisty. Lubi stale udoskonalać otoczenie. Jest prawdziwym aktywatorem. Często „podpala się” do nowych idei.

Zmienia myśli w konkretne działania. Wieczna studentka. Uwielbia uczyć się ze sprawdzonych źródeł i przekazywać swoją wiedzę w ramach bloga oraz prowadzonych projektów rozwojowych. Nałogowo czyta literaturę biznesową i szkoli się.

A poza tym…

W codziennej pracy wspiera zespoły sprzedażowe, przedsiębiorców i startupy.
Prowadzi działania strategiczne nakierowane na poprawę funkcjonowania firm.

Szkoli z kompetencji sprzedażowych. Moderuje procesy projektowania nowych usług i modeli
biznesowych. Tworzy standardy obsługi klienta.
Posiada 20-letnie doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży w różnych branżach –
turystycznej, informatycznej, nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych, retail oraz
w branży szkoleniowej.
Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunkach
filologia, spec. językoznawstwo i informacja naukowa oraz geografia,
spec. geoinformacja. Podyplomowo wykształcona w zakresie zarządzania
zasobami ludzkimi i zarządzaniu.

Ostatnio zafascynowana tematyką design thinking i service designu, ukończyła
studia podyplomowe Projektowanie Usług na Uniwersytecie SWPS.

Szkoli po polsku, angielsku i hiszpańsku.

Pełen opis Zamknij

Jerzy Zientkowski

STORYTELLING
Mentor, mówca profesjonalny z ponad 20-letnim doświadczeniem biznesowym i zaskakująco precyzyjnym podejściem do wystąpień publicznych. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce. Pracował nad prezentacjami i komunikacją dla największych firm na światowym rynku i dla klientów indywidualnych. Od lat spędza na scenie kilkadziesiąt dni rocznie.

Prowadzi kilkadziesiąt szkoleń, wykładów i prezentacji rocznie. Mentoruje wybranych managerów wyższego szczebla zarządzania i właścicieli firm, pomagając w przygotowaniu prezentacji w sytuacjach podbramkowych i komfortowych. Pozbawia złudzeń, nie pozbawiając marzeń.

Pełen opis Zamknij
Katarzyna Dziąćko

Katarzyna Dziąćko

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

Prawnik, ekspert do spraw zamówień publicznych. Doświadczenie zdobyła kierując działem zamówień w dużym przedsiębiorstwie z branży energetycznej. Osobiście prowadziła lub nadzorowała liczne postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym także dla projektów współfinansowanych ze środków UE.

Ponadto tworzyła, rozwijała i nadzorowała system wewnętrznych regulacji w zakresie zamówień. Obecnie doradza zarówno zamawiającym, jak i wykonawcom. Doradztwo obejmuje także wsparcie dla beneficjentów na każdym etapie prowadzenia postępowań dla projektów współfinansowanych. Wieloletni szkoleniowiec z zakresu zamówień publicznych.

Pełen opis Zamknij

Kinga Witajewska

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

Specjalista w dziedzinie zamówień publicznych, wieloletni praktyk i szkoleniowiec. Doświadczenie zdobyła pracując dla jednej z giełdowych spółek informatycznych. Wspiera polskie i zagraniczne podmioty uczestniczące w rynku publicznym, również w ramach projektów ogłaszanych przez europejskie instytucje publiczne.

Doradza zarówno zamawiającym, jak i wykonawcom, w tym także beneficjentom projektów współfinansowanych ze środków UE, w zakresie konieczności stosowanie przez nich określonych procedur.

Pełen opis Zamknij

Joanna Ratajczak

MARKETING INTERNETOWY
Certyfikowana specjalistka DIMAQ Professional. Od 10 lat zajmuje się digital marketingiem, skupia się na budowie i rozwoju marki w Internecie, analizie i optymalizacji. Poszukuje najlepszych kanałów komunikacji w oparciu o cele biznesowe. Marketing to nie tylko jej praca, ale to przestrzeń wielkich wyzwań i pasji.

Magdalena Bartczak

STRATEGIA | ZARZĄDZANIE MARKĄ
Doktor nauk ekonomicznych, doświadczony manager i wykładowca, a przy tym mama trójki synów. Od ponad 20 lat zarządzam dużymi markami w tym: Morliny, Vitax, Massive, Grześki, Goplana, Familijne, Jeżyki, Akuku i kilka pomniejszych. Nieustannie się uczy i rozwija, a zdobytą wiedzą chętnie się dzieli, ponieważ równolegle z pracą zawodową prowadzi szereg wykładów, szkoleń, ćwiczeń i warsztatów oraz publikuje artykuły z własnym spojrzeniem na współczesną rzeczywistość biznesową.

Ponadto tworzyła, rozwijała i nadzorowała system wewnętrznych regulacji w zakresie zamówień. Obecnie doradza zarówno zamawiającym, jak i wykonawcom. Doradztwo obejmuje także wsparcie dla beneficjentów na każdym etapie prowadzenia postępowań dla projektów współfinansowanych. Wieloletni szkoleniowiec z zakresu zamówień publicznych.

Pełen opis Zamknij

Kamila Wrocińska

Certyfikowany Trener FRIS®

Prezes Milado Centrum Rozwoju Personalnego. Jest ekspertem w zakresie budowania zespołów handlowych, konsultantem kariery, ale przede wszystkim doświadczonym handlowcem. Na co dzień łączy swoje umiejętności managerskie, handlowe i doświadczenie rekrutera. Dzięki temu skutecznie działa jako trenerem sprzedaży, doradca w obszarze rozwoju sprzedaży i budowania zespołów handlowych swoich Klientów.

Praca nad budową skutecznego zespołu to godziny rozmów, konsultacji i wypracowywania najlepszych rozwiązań, które będą wspierały realizację strategicznych celów jej Klientów. Ponad to Kamila jest aktywnym członkiem organizacji Toastmasters International (obecnie jako prezes Toastmasters Business Club), która rozwija mówców i liderów. Autorka artykułów związanych z rekrutacją i budowaniem zespołów sprzedażowych. Mówca konferencji biznesowych, członkini Business Lady Club oraz Klubu Marka jest Kobietą.

Pełen opis Zamknij

Marek Naumiuk

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
Praktyk biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym w pracy w działach komercyjnych. Zdobył praktyczne doświadczenie w zarządzaniu działem sprzedaży, budowaniu i realizowaniu strategii krótko- i długoterminowej, budowaniem zespołów handlowców, tworzeniem oraz wprowadzaniem i negocjowaniem warunków handlowych, implementacją standardów ekspozycyjnych. Trener-konsultant w Szkole Zarządzania Zmianą.

Wykładowca akademicki z zakresu technik perswazyjnych i negocjacji (WSPiA).

Prowadził projekty doradcze i interimowe dla takich firm jak: Komatz Polska, IPF, Inwencja, Monosusise, Amatech.

Absolwent Akademii Trenerów Biznesu w Katowicach (studia podyplomowe).

Uzyskał tytuł Mistrz Praktyk NLP. Uczył się m.in. u Roberta Diltsa, Stephena Gilligana i Richarda Bolstada a także Hermanna Müller-Walbrodt.

Posiada certyfikacje trenerską Dale Carnegie Training oraz Learn Coaching i LENA (WiFi Austria).

Ukończył 100-godzinne szkolenie: „Zawód trenera – kształcenie kadry kierowniczej powyżej 45 roku życia.

Jest mediatorem sądowym (numer kwalifikacji 263502).

Pełen opis Zamknij

Jan Sobusiak

STRATEGIA | SPRZEDAŻ

Mentor i trener biznesu z ponad 25-letnim doświadczeniem managerskim w marketingu, handlu i produkcji, od małych i średnich, do dużych firm handlowych, w strukturach koncernów.

Pracował na różnych stanowiskach od przedstawiciela handlowego przez menedżera marketingu i sprzedaży aż po pozycję dyrektora zarządzającego i członka zarządu firmy produkcyjnej. Innowacyjny przedsiębiorca – założyciel startupu wprowadzającego nowatorski model współpracy chińskich firm produkcyjnych z europejskimi dystrybutorami.

Tworzył i wdrażał wiele projektów z zakresów budowania strategii i struktur sprzedaży, zarządzania klientami, zarządzania ceną oraz tworzenia i pozycjonowania marek, rebrandingu i strategii komunikacyjnych. Obecnie jest Dyrektorem Marketingu, Sprzedaży i Szefem krajowego projektu e-commerce dla trzech spółek dystrybucyjnych należących do grupy Würth, w branży B2B. W ramach pełnionych obowiązków prowadzi szereg szkoleń zespołów sprzedaży z zakresu zarządzania klientami, a także pracy w środowisku omnichannel.

Specjalizuje się w diagnozowaniu i ocenie funkcjonowania struktur sprzedaży, ich efektywności oraz opracowywaniu optymalizacji i ich wdrażaniu, a także wprowadzaniu na rynek nowych brandów.

W wolnym czasie najchętniej czyta biografie znanych ludzi oraz kiedy tylko może, oddaje się pasji nurkowania i jazdy na motorze. Aktywnie i systematycznie uprawia sporty siłowe i biegi długodystansowe.

Pełen opis Zamknij

Gracjan Szczombrowski

PRAWO | RODO
Oficer ds. Compliance, radca prawny, który posiada bogate doświadczenie w zakresie bieżącej obsługi prawnej podmiotów gospodarczych, w szczególności w zakresie ochrony danych osobowych.

Zajmuje się m.in. przygotowywaniem umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, opiniowaniem regulaminów, przygotowywaniem treści obowiązków informacyjnych w stosunku do klientów. Obecnie zajmuje się wdrożeniem Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”).

Pełen opis Zamknij

Tomasz Amborski

FINANSE
Specjalizuje się w szeroko pojętych Finansach, rozumiane m.in. przez dziedziny: produktów finansowania, optymalizacji procesów, wdrażania systemów ERP i BI, identyfikacja czynników ryzyka i ich mityganty.

Posiada doświadczenie zawodowe w zakresie bankowości korporacyjnej (obsługa przedsiębiorstw od mikro po duże); doradztwie strategicznym w kilku firmach polegające na poprawie rentowności, optymalizacji procesów etc.

Pełen opis Zamknij
Trener-Michal-Koryzna

Michał Koryzna

PRAWO
Prawnik, aplikant adwokacki przy Wielkopolskiej Izbie Adwokackiej w Poznaniu, pracownik Kancelarii Antkowiak Gębiak i Wspólnicy s.c., w której zajmuje się prawem karnym, a także sprawami związanymi z jeździectwem i prowadzeniem ośrodków jeździeckich. Sporządza m.in. wzory umów i uczestniczy w procesach dotyczących prowadzenia ośrodków jeździeckich i działalności szkoleniowej.

Jeździectwem zajmuje się od dziecka. Posiada drugą klasę sportową, jest dwukrotnym medalistą mistrzostw Polski w skokach przez przeszkody, a także sędzią tej dyscypliny. Uczestniczył w transakcjach związanych z handlem końmi. Przebywał w wielu ośrodkach jeździeckich w Polsce i za granicą. Dzięki temu zdobył doświadczenie w zakresie praktycznych zasad ich funkcjonowania. W połączeniu z wiedzą i doświadczeniem prawniczym daje mu to możliwość prowadzenia przekrojowej analizy tego zakresu.

Pełen opis Zamknij
Katarzyna_A

Katarzyna Antkowiak

PRAWO | RODO
Wspólnik zarządzający w kancelarii adwokacko – radcowskiej Antkowiak Gębiak i Wspólnicy s.c. Specjalista z zakresu prawa gospodarczego, ubezpieczeniowego, bankowego oraz w zakresie ochrony danych osobowych. Wyszkolony audytor wewnętrzny (ISO/IEC 27001:2013) z zakresu SZBI z certyfikatem BSI.

Absolwentka prawa i podyplomowych studiów z zakresu prawa bankowego na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Jako specjalista z zakresu ochrony danych osobowych audytuje podmioty gospodarcze i pomaga wdrażać rozwiązania wymagane przez prawo, w tym przez rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/697 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, tzw. RODO. Pomaga podmiotom gospodarczym zarządzać bezpieczeństwem informacji w ramach wykonywanej działalności.

Pełen opis Zamknij

Kamil Dybiec

PRAWO PODATKOWE

Radca prawny, absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Uniwersytetu w Sztokholmie (prawo europejskie). Obecnie prowadzi własną kancelarię. Poprzednio pracował w Izbie (Administracji) Skarbowej w Poznaniu oraz Krajowej Informacji Skarbowej.

Reprezentował organy skarbowe w ponad dwustu sprawach przed WSA oraz NSA.

Dla Fundacji Edukacji Prawnej prowadzi szkolenia z zakresu prawa podatkowego.

Pełen opis Zamknij
Jakub_Antkowiak

Jakub Antkowiak

PRAWO
Adwokat, wykładowca i trener, autor szkoleń z zakresu prawa cywilnego i gospodarczego, jak również prawa handlowego oraz prawa upadłościowego i restrukturyzacyjnego. Specjalista z zakresu prawa karnego, cywilnego, handlowego oraz upadłościowego i restrukturyzacyjnego.

Poza wsparciem klientów indywidualnych zajmuje się także kompleksową obsługą prawną podmiotów gospodarczych. Absolwent prawa i podyplomowych studiów z zakresu prawa upadłościowego i restrukturyzacyjnego na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Posiada licencję doradcy restrukturyzacyjnego i sprawuje funkcję syndyka w postępowaniach upadłościowych prowadzonych przed Sądem Upadłościowym w Poznaniu. Wspólnik w ramach Antkowiak Gębiak i Wspólnicy. Adwokaci i radcowie prawni z siedzibą w Poznaniu. Stały współpracownik redakcji czasopism branżowych, m.in. „Szef Sprzedaży” i „Finanse + Controling”.

Pełen opis Zamknij

Wojciech Łągiewka

DORADZTWO SUKCESYJNE

Doradca sukcesyjny, związany z rynkami finansowymi. Specjalista w zakresie zabezpieczeń prawnych oraz finansowych, wdraża rozwiązania sukcesyjne. Zapewnia kompleksową  usługę związaną z zabezpieczeniem przedsiębiorców od strony prawnej, finansowej, podatkowej.

Praktyk – pomógł dotychczas kilkuset przedsiębiorcom w całej Polsce m.in. poprzez uregulowanie spraw spadkowych czy zmianę formy prowadzonej działalności (aporty, przekształcenia). Obsługuje przede wszystkim klientów z Wielkopolski, Dolnego Śląska, Opolszczyzny, Pomorza. Współpracuje i współpracował z m.in. Zachodnią Izbą Gospodarczą we Wrocławiu, Opolską czy Wielkopolską Izbą Lekarską, szkolił przedsiębiorców zrzeszonych w m.in. Cechu Rzemiosł Różnych w Człuchowie, Krotoszynie czy Jarocinie.

Pełen opis Zamknij
Karol_Frąckowiak

Karol Frąckowiak

DORADZTWO PODATKOWE
Doradca podatkowy z ponad 12-letnim doświadczeniem, które zdobywał m.in. w Urzędzie Skarbowym wyspecjalizowanym w obsłudze dużych podmiotów oraz podmiotów z kapitałem zagranicznym, a następnie współpracując z jedną z wiodących wielkopolskich kancelarii prawnych.

W administracji skarbowej zajmował się rozpatrywaniem spraw podatkowych oraz kierował zespołem do spraw zarządzania jakością w Urzędzie Skarbowym.

Współpracując z kancelarią prawną reprezentował klientów przed organami administracji publicznej oraz sądami administracyjnymi, a także zajmował się optymalizacją obciążeń podatkowych, jak również zarządzaniem ryzykiem podatkowym różnych przedsięwzięć gospodarczych.

Wyznaje zasadę, iż nowoczesne doradztwo podatkowe rozpoczyna się już na bardzo wczesnym etapie planowania biznesu lub poszczególnych przedsięwzięć gospodarczych, a jego istotą jest całościowa analiza aktywności gospodarczej klienta w celu optymalizacji rozliczeń i zarządzania ryzykiem podatkowym na każdym etapie prowadzenia biznesu.

Pełen opis Zamknij
Pawel-Korpal-trener

dr Paweł Korpal

JĘZYK ANGIELSKI
Wykładowca na Wydziale Anglistyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, absolwent filologii angielskiej na tym samym wydziale. Pracuje jako tłumacz ustny i pisemny oraz uczy języka angielskiego.

Ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kursów na różnych poziomach zaawansowania, o różnej tematyce i z grupami w różnym wieku, od dzieci po seniorów. Nauczanie jest nie tylko jego pracą, ale również pasją, która pozwala mu się realizować. Stawia na komunikację, rozwijanie kreatywności ucznia i nauczanie praktycznych umiejętności językowych przydatnych w życiu codziennym.

Pełen opis Zamknij
Remiszewska_Trener_FEP

dr Katarzyna Remiszewska

JĘZYK ANGIELSKI
Doktor filologii angielskiej. Starszy wykładowca w Zakładzie Studiów nad Przekładem na Wydziale Anglistyki UAM, dydaktyk z ponad dziesięcioletnim stażem oraz tłumacz pisemny i ustny.

Głównie związana z tłumaczeniami pisemnymi: literackimi, marketingowymi, publicystycznymi, z komunikacją międzykulturową oraz nauczaniem języka angielskiego ogólnego
oraz w biznesie. Prowadzi zajęcia oraz kursy o różnym stopniu zaawansowania, dla różnych grup wiekowych. Z dużym zaangażowaniem dopasowuje program nauczania do potrzeb uczestników. Podczas zajęć kładzie głównie nacisk na komunikację poprzez autorskie ćwiczenia, gry, symulacje, pracę zespołową, negocjacje i sztukę prezentacji. Jej talent pedagogiczny został trzykrotnie wyróżniony przez władze uczelni Nagrodą Rektora Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza za osiągnięcia dydaktyczne.

Pełen opis Zamknij

Filip Jeske

IT

Od piętnastu lat w branży IT. Od ośmiu lat doradza i skutecznie wdraża procedury oraz rozwiązania informatyczne pozwalające na ochronę danych osobowych w przedsiębiorstwach. Pracując na styku IT i biznesu brał udział w wielu projektach dla małych i średnich firm z różnych sektorów.

Prezes zarządu spółki Direct IT świadczącej usługi outsourcingu informatycznego. Direct IT obsługuje liczne podmioty w zakresie projektowania, wdrożeń oraz utrzymania infrastruktury informatycznej, zabezpieczeń IT, a także szkoleń personelu pracowniczego m.in. z zakresu bezpieczeństwa informacji. Dzięki świadczonemu przez Direct IT wsparciu informatycznemu, obsługiwani Partnerzy mogą skupić się na prowadzeniu podstawowej działalności biznesowej.

Jego szkolenia są ciekawe, a wiedzę przekazuje w łatwo przyswajalny sposób, popierając przykładami zastosowania odpowiednich rozwiązań informatycznych, a także pokazuje możliwe skutki ich braków.

Pełen opis Zamknij