To szkolenie mające na celu usprawnienie umiejętności wykorzystania technik i zasad prezentacji w procesie efektywnej komunikacji. Warsztat prowadzi do osiągnięcia poczucia pewności siebie poprzez świadomość
doskonałego przygotowanie prezentacji, która sprawi, że zarówno wystąpienie publiczne jak i regularna rozmowa w procesie negocjacji,
sprzedaży lub zarządzaniu międzyludzkim doprowadzi do przekonania drugiej strony do swoich argumentów. Chcesz bez tremy, wyjątkowo i nieprzeciętnie przekazać swoje przesłanie – ten warsztat jest dla Ciebie.
Szkolenie skierowane jest do:
• właściciela mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa
• osoby zajmującej stanowisko kierownicze
• osoby przewidzianej do objęcia stanowiska kierowniczego w mikro, małym i średnim przedsiębiorstwie
Szkolenie w tym zakresie można zamówić w formie zamkniętej, dedykowanej danemu przedsiębiorstwu, w dogodnym terminie.
Uczestnik po zakończeniu szkolenia, zna:
• zasady przygotowywania prezentacji.
• zasady argumentowania.
• zasady wystąpień publicznych.
Potrafi:
• posługiwać się programem do tworzenia prezentacji multimedialnych
• stworzyć prezentacje dostosowana do tematyki i grona odbiorców,
• formułułować jasny i klarowny przekaz
• obsługiwać urządzenia prezentacyjne
• zapanować nad emocjami w czasie prezentowania
• dostosować komunikaty niewerbalne do werbalnych.
Nabędzie następujące kompetencje społeczne:
• Profesjonalizm w kontaktach interpersonalnych.
• Etyczne postępowanie, w tym uczciwość w przekazywaniu informacji
1. CELE prezentacji sprzedażowej
Jak wyznaczać cele, które zwiększają konwersję z serc do portfeli.
2. STRUKTURY prezentacji
Jak mówić tak, żeby nikt się nie zgubił w podróży od reklamy do faktury.
3. MATERIAŁ
Co mówić, żeby chciało się słuchać i żeby było warto mówić.
4. TEKST
Jak bawić się powtarzalnością tekstów, żeby generować powtarzalność przelewów.
5. TECHNIKALIA
Opener, CTA, PTP i zestaw podręcznych zaklęć. Taki make-up dla sprzedaży.
6. WARSZTAT SCENICZNY
Każdy może sprzedawać, choć nie każdy powinien. Zestaw scenicznych zasad. Bez kwasów.
7. STORTELLING
Od wydarzeń do historii. Od emocji do promocji. Od zera na koncie do…
8. RETORYKA
Anadiploza sprzedaży, sprzedaż asydentonem. Bez anakolutów.
\
Jerzy Zientkowski
Wystąpienia publiczne, sprzedaż, autoprezentacja, storytelling. Mówca inspiracyjny, autor, mentor i trener. Członek prestiżowego BTI Speakers Club. Rocznie prowadzi kilkadziesiąt szkoleń, wykładów i prezentacji oraz mentoruje Klientów wyższego szczebla zarządzania, pomagając w sytuacjach „podbramkowych”. Jego mowy uświetniały prestiżowe wydarzenia m.in.: TEDx, Spectacular Speaking, VI Kongres Business Intelligence, Diamenty Sprzedaży oraz wiele innych ogólnopolskich konferencji.
Czas: 2-dniowe szkolenie
Termin: Zapytaj o termin
Miejsce szkolenia: siedziba Fundacji Edukacji Prawnej w Poznaniu / Online
Koszt uczestnictwa: 1590 zł netto/os.
UWAGA! Udział w szkoleniu może być dofinansowany do 80% z Funduszy Europejskich. Skontaktuj się z naszymi konsultantami i sprawdź czy spełniasz warunki udziału w programie współfinansującym podnoszenie kompetencji.