Szkolenie Storytelling w sprzedaży wprowadzi uczestników w świat historii i tworzenia opowieści ilustrujących markę. Warsztat odkryje wiedzę, narzędzia oraz techniki pomocne przy tworzeniu storytellingowej komunikacji z klientem lub pracownikiem, w oparciu o emocje, które wpływają na decyzje zakupowe konsumentów. Podczas warsztatu prowadzący – Jerzy Zientkowski – podzieli się z uczestnikami przykładami kampanii marketingowych, które warto potraktować jako inspirację do tworzenia własnych komunikatów w biznesie w celu zdobycia klientów, wykreowania wizerunku przedsiębiorstwa, odróżnienia się od konkurencji lub wejścia na rynek. Bo dobrze opowiedziane historie i prawdziwe emocje przekładają się na sukces w sprzedaży, budowaniu marki i employer brandingu.
Warsztat skierowany jest do managerów, przedsiębiorców, handlowców i wszystkich osób zainteresowanych podniesieniem swoich kompetencji w zakresie budowania strategii marki, kreowania wizerunku, budowaniu silnej pozycji na rynku za pomocą storytellingu.
Podczas szkolenia online dowiesz się między innymi:
• czym jest storytelling
• jak tworzyć historie na porzeby rozwoju biznesu w firmie
• jak zdobywać klientów dzięki angażującym opowieściom
• gdzie warto wykorzystać storytelling
• przykłady świetnych kampanii z historią w tle
1. Storytelling – podstawowe pojęcia
a. Trzy hormony storytellingu, czyli jak konstruować cele historii, żeby uzyskać określone efekty
b. Trzy filary wiarygodności: PAtHOS, ETHOS, LOGOS i jak sprawdzić, czy ich brakuje
c. Definicje historii
2. Tworzenie historii na potrzeby biznesu w mojej firmie
a. System STORYFILE
b. Różnice między historią, anegdotą, przypowieścią i reportażem
c. Punkty zaczepienia w opowiadaniu historii
3. Archetypy storytellingowe
a. Podróż bohatera, czyli dlaczego historie działają
b. Archetypy bohaterów, podróży, modyfikatory emocji
4. Jak opowiadać historie aby zdobywać klientów
a. Uczestnicy na scenie: krótka historia biznesowa
b. Modele +/++, benchmarkowy, obszarowy vs. copy – paste, round-robin
c. Moduł poświęcony uważności, słuchaniu – i podnoszeniu skuteczności storytellingu
5. Jak firmy opowiadają historie
a. Przykłady świetnych historii – w dużych kampaniach marketingowych (i jak je niedosłownie kopiować) – w sprzedaży – budżetowych
6. Po co storytelling
a. Sześć powodów, dla których storytelling wspiera przesłanie komunikacji
b. Cztery miejsca, w których storytelling działa najlepiej w biznesie
c. Benchmarki dobrej historii
Jerzy Zientkowski
Rozwija umiejętności innych w obszarach: wystąpienia publiczne, sprzedaż, autoprezentacja, storytelling. Mówca inspiracyjny, autor, mentor i trener.
Czas: 2-dniowe szkolenie stacjonarne
Termin: Zapytaj o termin
Miejsce szkolenia: Poznań, siedziba Fundacji
Koszt uczestnictwa: 960 zł netto/os.
UWAGA! Udział w szkoleniu może być dofinansowany do 80% z Funduszy Europejskich. Skontaktuj się z naszymi konsultantami i sprawdź czy spełniasz warunki udziału w programie współfinansującym podnoszenie kompetencji.