Kim jest dla Ciebie „trudny klient”? Szkolenie poświęcone obsłudze wymagającego klienta to program kładący nacisk na pracę z klientami roszczeniowymi i sprawiającymi duże trudności obsługującym. Praktyczny warsztat skupia się na wzmacnianiu umiejętności interpersonalnych pracowników obsługi klienta w codziennej pracy z klientem. Uczy się zdrowego balansu między empatią i asertywnością.
Podczas szkolenia zdobędziesz wiedzę, narzędzia oraz techniki komunikacyjne nastawione na rozwiązywanie bieżących problemów i budowanie pozytywnego wizerunku Twojej marki. Poznasz podstawy psychologii zachowań konsumenckich. Przedstawię szereg narzędzi pozwalających na prowadzenie rozmów z różnymi typami klienta. Z powodzeniem wykorzystasz je na wszystkich etapach procesu obsługi.
Szkolenie z obsługi wymagającego klienta pomoże Ci lepiej go zrozumieć i zbudować pewność siebie oraz zminimalizować codzienny stres. Lepiej przygotowany do codziennej komunikacji z wymagającymi klientami wpłyniesz na ich doskonałe doświadczenia zakupowe i sukces sprzedażowy Twojej marki.
Na szkoleniu dowiesz się:
- Dowiesz się kim jest Twój „trudny klient”.
- Opanujesz podstawy psychologii konsumenckiej.
- Dowiesz się dlaczego klienci zachowują się tak, jak się zachowują.
- Podniesiesz poziom obsługi klienta i ulepszysz postrzeganie Twojej marki.
- Zdefiniujesz Twój styl komunikacji z klientami.
- Poznasz rozbudowaną typologię składającą się z 10 typów klientów, która pozwoli Ci odpowiednio reagować na trudne sytuacje w codziennej obsłudze.
- Nauczysz się rozpoznawać i nazywać potrzeby, oczekiwania i wymagania Twoich klientów oraz się do nich odnosić.
- Zaczniesz utrzymywać balans między postawą empatyczną a asertywną w kontakcie z klientem.
- Zdefiniujesz swoje mocne i słabe strony w obsłudze wymagającego klienta oraz zaplanujesz swoje działania rozwojowe.
- Rozwiniesz komunikację, elastyczność, nastawienie na rozwiązania i pewność siebie.
Dominika Maciejak – pomaga łączyć kropki. Widzi niewidzialne dla innych połączenia. Jako trener i strateg w zetknięciu z każdą sytuacją biznesową szybko rozpoznaje wzorce i problemy.
A poza tym…
Trener i konsultant specjalizujący się w handlu detalicznym. Dzieli się praktyczną wiedzą i doświadczeniem podczas warsztatów offline i online oraz treningów on-the-job, dot.: sprzedaży, obsługi Klienta, zarządzania personelem, customer experience i strategii. W codziennej pracy wspiera zespoły sprzedażowe, przedsiębiorców i startupy.
Czas: szkolenie dwudniowe online, godz. 9:00 – 13:00
Termin: Zapytaj o termin
Miejsce szkolenia: Poznań / online w zależności od preferencji uczestników, aktualnej sytuacji epidemiologicznej i obowiązujących ograniczeń
Koszt uczestnictwa: NOWA CENA: 900 zł
1180 zł netto za os.
UWAGA! Koszt udziału w szkoleniu może podlegać refundacji ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego lub Funduszu Pracy. Zapytaj o dostępność miejsc i refundacji.