„Współpracując z wieloma zarządzającymi firmami, działami czy zespołami, bardzo często spotykam się z pytaniem, co można zrobić, aby firma jeszcze lepiej obsługiwała swoich klientów, co zrobić,
aby pracownicy byli bardziej skuteczni” mówi Piotr Jaszczak. „Wielu przedsiębiorców szuka rozwiązań, które mogą tu pomóc. Ja proponuję podejście systemowe, oparte na procesowości, na holistycznym spojrzeniu na organizację.” I to jest klucz do sukcesu, do zrozumienia, że zarządzanie to proces wymagający uwagi, zaangażowania i skuteczniej komunikacji pomiędzy zarządzającymi
a pracownikami i pomiędzy pracownikami a zarządzającymi.
Co trzeba zrobić, żeby mieć problemy w bieżącej obsłudze klientów?
Niewiele. Wystarczy, że nie dostrzegamy „dziur” w naszym działaniu i przeskakujemy je – czyli usuwamy skutek, a nie przyczynę problemów. Wystarczy, że nie jesteśmy gotowi na zmiany, że nie patrzymy przez pryzmat całej organizacji, którą tworzą ludzie. Pytanie, jak długo chcemy tak działać…
Co trzeba zrobić, żeby uchronić się przed problemami?
W sumie niewiele – tylko dwa kroki. Pierwszy – zapisać się na to szkolenie. Drugi – wziąć w nim aktywny udział.
Dla wszystkich tych, którzy chcą optymalizować pracę, podnieść jakość zarządzania oraz zastanowić się nad obszarami, które wymagają poprawy i kontroli.
- Czy jesteś osobą zarządzającą w swojej firmie?
- Czy jesteś odpowiedzialny na obsługę swoich klientów?
- Czy zastanawiasz się, jak uporządkować realizowane procesy?
- Czy wiesz, jak zmiany w organizacji wpływają na realizowane procesy?
- Czy masz pomysł, jak znaleźć obszary wymagające poprawy?
- Czy ktoś mówi Tobie, że „coś” nie działa, a Ty zastanawiasz się co?
Jeżeli na którekolwiek z tych pytań odpowiedziałeś „tak” – koniecznie skorzystaj z naszego szkolenia.
Na szkoleniu dowiesz się:
- Czym jest zmiana,
- Czym jest proces,
- Jak zmiany w organizacji wpływają na realizowane procesy,
- Jak skutecznie wprowadzać zmiany,
- Jak mapować procesy,
- Jak znaleźć to „coś”,
- Jak zastosować w praktyce filozofię LEAN i koncepcję 5S,
- Na co zwracać uwagą przy optymalizacji działań.
Zarządzanie przedsiębiorstwem to stały proces reagowania na zmiany w najbliższym otoczeniu
i otoczeniu, na które nie mam wpływu, np. ustawodawstwo. To stałe podejmowanie decyzji, reagowanie na wszelkie nieprawidłowości i problemy. To również odpowiednie delegowanie uprawnień, kierowanie i rozliczanie pracowników. Niemal codziennie zastanawiamy się, co i jak możemy usprawnić. Holistyczne spojrzenie na nasze przedsiębiorstwo pod kątem realizowanych procesów i niezbędnych zmian, pozwoli na znalezienie licznych powiązań i zależności. Nasze szkolenie pozwoli Tobie na przeanalizowanie obszarów, które wymagają podejścia zgodnego z filozofią LEAN. Jeśli wykorzystasz tę wiedzę w praktyce, już nigdy więcej nie będziesz ponosił kosztów nieoptymalnych działań.
Będzie więc praktycznie!
Największym atutem szkolenia jest praktyczne ujęcie omawianych zagadnień. To połączenie niezbędnej teorii i założeń z praktyką. Prezentowane treści wzbogacone są licznymi przykładami, zadaniami, kazusami i case study, zgromadzonymi przez prowadzącego przez wiele lat pracy. Będziemy analizować procesy, zmiany, czyli będziemy zastanawiać się, jak je wprowadzić, jak zarządzać i jak komunikować pracownikom. A wszystko po to, aby poznać czynniki wpływające na zwiększenie jakości i optymalizacji zarządzania przedsiębiorstwem.
Piotr Jaszczak – rozważnie (ale z odrobiną niezbędnego szaleństwa) przygląda się wszystkim procedurom i procesom. Zoptymalizuje wszystko, co się da. Każdy kawałek układanki ulepszy, usprawni, udoskonali. Przez blisko 30 lat pracował w branży IT na stanowiskach menedżerskich, w działach świadczących usługi serwisu
i wsparcia informatycznego. Wie więc doskonale, co może pójść nie tak
w każdym projekcie. Najważniejsze – doskonale planując, zapobiega błędom (albo ma gotowy plan B w zanadrzu). Sprawia, że procedury żyją i pomagają
a nie leżą zakurzone w segregatorze. Dzięki jego umiejętnościom mapowania i układania procesów, rzeczy i sprawy zaczynają się toczyć gładko w dobrym kierunku. Jeśli chcesz zaplanować długą drogę do celu i wybrać najlepsze ścieżki, Piotr będzie doskonałym partnerem
w takim działaniu.
A tak poważnie…
Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Zarządzanie, specjalność Zarządzanie Przedsiębiorstwami. Konsultant, trener, pełnomocnik ds. jakości usług
w Fundacji Edukacji Prawnej, wykładowca i członek Prezydium Rady Pracodawców Collegium Da Vinci.
Czas: szkolenie online, godz. 08:30-13:30
Termin: Zapytaj o termin
Miejsce szkolenia: Online
Koszt uczestnictwa: 4000 zł netto za os.
UWAGA! Koszt udziału w szkoleniu może podlegać refundacji ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego lub Funduszu Pracy. Zapytaj o dostępność miejsc i refundacji.