Design Thinking, czyli szukanie nowych rozwiązań

28.11.2019

Poznań

Design Thinking to odpowiedź na zapotrzebowanie współczesnego biznesu, dla którego ważne jest utrzymanie przewagi konkurencyjnej dzięki nowym, kreatywnym rozwiązaniom. To koncepcja wykorzystywania kreatywnych sił drzemiących w zespołach i przekuwania tych się na wspólny sukces. Ideą przewodnią Design Thinking jest to, by odkryć w sobie kreatywny potencjał i nabyć odwagę, by ten potencjał wykorzystać. A kreatywność w rozumieniu Design Thinking to otwartość na szukanie rozwiązań.

Szkolenie skierowane jest do osób nastawionych na rozwój osobisty, zainteresowane rozwojem kreatywnym.

Główne korzyści z udziału w warsztacie to:

  • Wyjście poza nawyki myślenia i działania, po to, by wspierać rozwój własny      i rozwój osób, z którymi się przebywa.
  • Trening tzw świeżego spojrzenia, które służy przewadze konkurencyjnej firmy
  • Otworzenie się na czerpanie z wiedzy i doświadczeń innych
  • Głębokie zrozumienie odbiorcy i jego perspektywy

Udział w szkoleniu, podobnie jak w przypadku innych szkoleń otwartych organizowanych przez Fundację Edukacji Prawnej, to również:
• certyfikat ukończenia szkolenia,
• ciekawe materiały szkoleniowe przygotowane przez praktyków,
• możliwość spotkania i wymiany doświadczeń,
• dostęp do materiałów szkoleniowych za pośrednictwem platformy e-learningowej.
• praca w niewielkich grupach warsztatowych – do 20 osób.

1. Przywitanie uczestników, wprowadzenie do warsztatu. Czyli o czym, jak i z jakiego powodu.

2. Czym jest Design Thinking – krótka historia o początkach metody, jej założeniach i przebiegu procesu DT.

3. Zacznij od początku – czyli rola zrozumienia klienta w procesie DT. Ćwiczenie Mapa empatii. Praca w grupach.

4. Co jest wyzwaniem – ćwiczenie Drabina Problemu. Wyciągamy wnioski z pierwszego etapu i definiujemy co jest wyzwaniem – Jakiego produktu/rozwiązania tak naprawdę potrzebuje klient?

5. Prototypowanie – Ćwiczenie Dzień z życia klienta. Które z pomysłów będących odpowiedzą na wyzwanie wydają się być najlepsze?

6. Testowanie – jak możemy przetestować produkt/rozwiązanie w relacji z odbiorcą?

7. Wdrażanie – czego potrzebujemy, by aktywnie obserwować produkt/rozwiązanie w relacji z odbiorcą i reagować na informację z rynku? Ćwiczenie Karta Feedbacku. Uczenie się na przyszłość.

8. Dyskusja, podsumowanie, wnioski.

Ewa Hartman

Certyfikowana trenerka metody Points of You™ oraz metody HeartMath™, wykładowca. Doktor Szkoły Biznesu Bournemouth University (Wielka Brytania). Prowadzi liczne wykłady, wystąpienia i prezentacje, zarówno w języku polskim i angielskim, w kraju jak i za granicą (między innymi w Wielkiej Brytanii, Belgii, Finlandii). Jest kierownikiem nagradzanych studiów podyplomowych ‘Neuro-Przywództwo’ w Warszawie, oraz członkiem Stowarzyszenia Network PL zrzeszającego pracowników organizacji międzynarodowych (Bruksela). 
Czytaj więcej…

Czas: szkolenie jednodniowe – 8 godzin warsztatowych

Termin: 28.11.2019 Poznań

Miejsce szkolenia: Poznań, siedziba Fundacji Edukacji Prawnej

Koszt uczestnictwa: 590 zł netto za os.

Cena zawiera:

  • przerwy kawowe i lunch,
  • materiały szkoleniowe,
  • certyfikat
  • cena nie zawiera noclegu – zapytaj o koszt noclegu.
Zapraszamy do kontaktu!