Design Thinking, czyli szukanie nowych rozwiązań

Zapytaj o termin

Poznań

Design Thinking to odpowiedź na zapotrzebowanie współczesnego biznesu, dla którego ważne jest utrzymanie przewagi konkurencyjnej dzięki nowym, kreatywnym rozwiązaniom. To koncepcja wykorzystywania kreatywnych sił drzemiących w zespołach i przekuwania tych się na wspólny sukces. Ideą przewodnią Design Thinking jest to, by odkryć w sobie kreatywny potencjał i nabyć odwagę, by ten potencjał wykorzystać. A kreatywność w rozumieniu Design Thinking to otwartość na szukanie rozwiązań.

Szkolenie skierowane jest do osób nastawionych na rozwój osobisty, zainteresowane rozwojem kreatywnym.

Główne korzyści z udziału w warsztacie to:

  • Wyjście poza nawyki myślenia i działania, po to, by wspierać rozwój własny      i rozwój osób, z którymi się przebywa.
  • Trening tzw świeżego spojrzenia, które służy przewadze konkurencyjnej firmy
  • Otworzenie się na czerpanie z wiedzy i doświadczeń innych
  • Głębokie zrozumienie odbiorcy i jego perspektywy

Udział w szkoleniu, podobnie jak w przypadku innych szkoleń otwartych organizowanych przez Fundację Edukacji Prawnej, to również:
• certyfikat ukończenia szkolenia,
• ciekawe materiały szkoleniowe przygotowane przez praktyków,
• możliwość spotkania i wymiany doświadczeń,
• dostęp do materiałów szkoleniowych za pośrednictwem platformy e-learningowej.
• praca w niewielkich grupach warsztatowych – do 20 osób.

1. Przywitanie uczestników, wprowadzenie do warsztatu. Czyli o czym, jak i z jakiego powodu.

2. Czym jest Design Thinking – krótka historia o początkach metody, jej założeniach i przebiegu procesu DT.

3. Zacznij od początku – czyli rola zrozumienia klienta w procesie DT. Ćwiczenie Mapa empatii. Praca w grupach.

4. Co jest wyzwaniem – ćwiczenie Drabina Problemu. Wyciągamy wnioski z pierwszego etapu i definiujemy co jest wyzwaniem – Jakiego produktu/rozwiązania tak naprawdę potrzebuje klient?

5. Prototypowanie – Ćwiczenie Dzień z życia klienta. Które z pomysłów będących odpowiedzą na wyzwanie wydają się być najlepsze?

6. Testowanie – jak możemy przetestować produkt/rozwiązanie w relacji z odbiorcą?

7. Wdrażanie – czego potrzebujemy, by aktywnie obserwować produkt/rozwiązanie w relacji z odbiorcą i reagować na informację z rynku? Ćwiczenie Karta Feedbacku. Uczenie się na przyszłość.

8. Dyskusja, podsumowanie, wnioski.

Ewa Hartman

Certyfikowana trenerka metody Points of You™ oraz metody HeartMath™, wykładowca. Doktor Szkoły Biznesu Bournemouth University (Wielka Brytania). Prowadzi liczne wykłady, wystąpienia i prezentacje, zarówno w języku polskim i angielskim, w kraju jak i za granicą (między innymi w Wielkiej Brytanii, Belgii, Finlandii). Jest kierownikiem nagradzanych studiów podyplomowych ‘Neuro-Przywództwo’ w Warszawie, oraz członkiem Stowarzyszenia Network PL zrzeszającego pracowników organizacji międzynarodowych (Bruksela). 
Czytaj więcej…

Czas: szkolenie jednodniowe – 8 godzin warsztatowych

Termin: Zapytaj o termin

Miejsce szkolenia: Poznań, siedziba Fundacji Edukacji Prawnej

Koszt uczestnictwa: 590 zł netto za os.

Cena zawiera:

  • przerwy kawowe i lunch,
  • materiały szkoleniowe,
  • certyfikat
  • cena nie zawiera noclegu – zapytaj o koszt noclegu.
Zapraszamy do kontaktu!