Design Thinking to odpowiedź na zapotrzebowanie współczesnego biznesu, dla którego ważne jest utrzymanie przewagi konkurencyjnej dzięki nowym, kreatywnym rozwiązaniom. To koncepcja wykorzystywania kreatywnych sił drzemiących w zespołach i przekuwania tych się na wspólny sukces. Ideą przewodnią Design Thinking jest to, by odkryć w sobie kreatywny potencjał i nabyć odwagę, by ten potencjał wykorzystać. A kreatywność w rozumieniu Design Thinking to otwartość na szukanie rozwiązań.
Szkolenie skierowane jest do osób nastawionych na rozwój osobisty, zainteresowane rozwojem kreatywnym.
Główne korzyści z udziału w warsztacie to:
- Wyjście poza nawyki myślenia i działania, po to, by wspierać rozwój własny i rozwój osób, z którymi się przebywa.
- Trening tzw świeżego spojrzenia, które służy przewadze konkurencyjnej firmy
- Otworzenie się na czerpanie z wiedzy i doświadczeń innych
- Głębokie zrozumienie odbiorcy i jego perspektywy
Udział w szkoleniu, podobnie jak w przypadku innych szkoleń otwartych organizowanych przez Fundację Edukacji Prawnej, to również:
• certyfikat ukończenia szkolenia,
• ciekawe materiały szkoleniowe przygotowane przez praktyków,
• możliwość spotkania i wymiany doświadczeń,
• dostęp do materiałów szkoleniowych za pośrednictwem platformy e-learningowej.
• praca w niewielkich grupach warsztatowych – do 20 osób.
1. Przywitanie uczestników, wprowadzenie do warsztatu. Czyli o czym, jak i z jakiego powodu.
2. Czym jest Design Thinking – krótka historia o początkach metody, jej założeniach i przebiegu procesu DT.
3. Zacznij od początku – czyli rola zrozumienia klienta w procesie DT. Ćwiczenie Mapa empatii. Praca w grupach.
4. Co jest wyzwaniem – ćwiczenie Drabina Problemu. Wyciągamy wnioski z pierwszego etapu i definiujemy co jest wyzwaniem – Jakiego produktu/rozwiązania tak naprawdę potrzebuje klient?
5. Prototypowanie – Ćwiczenie Dzień z życia klienta. Które z pomysłów będących odpowiedzą na wyzwanie wydają się być najlepsze?
6. Testowanie – jak możemy przetestować produkt/rozwiązanie w relacji z odbiorcą?
7. Wdrażanie – czego potrzebujemy, by aktywnie obserwować produkt/rozwiązanie w relacji z odbiorcą i reagować na informację z rynku? Ćwiczenie Karta Feedbacku. Uczenie się na przyszłość.
8. Dyskusja, podsumowanie, wnioski.
Czas: szkolenie jednodniowe – 8 godzin warsztatowych
Termin: Zapytaj o termin
Miejsce szkolenia: Online / Poznań, siedziba Fundacji Edukacji Prawnej
Koszt uczestnictwa: 590 zł netto za os.
Cena zawiera:
- przerwy kawowe i lunch,
- materiały szkoleniowe,
- certyfikat