Storytelling w biznesie

Dobre historie wzmacniają wartość firmy i przyciągają klientów.
Jak opowiadać o biznesie, osiągnięciach i decyzjach tak, by zdobywać serca nowych klientów i budować silną markę?
UWAGA! Szkolenie bezpłatne zakończyło się.
Ten moduł jest dla Ciebie, jeśli chcesz:
Program szkolenia

1. Storytelling – podstawowe pojęcia

  • Trzy hormony storytellingu, czyli jak konstruować cele historii, żeby uzyskać określone efekty
  • Trzy filary wiarygodności: PAtHOS, ETHOS, LOGOS i jak sprawdzić, czy ich brakuje
  • Definicje historii

2. Tworzenie historii na potrzeby biznesu w mojej firmie

  • Praktyczny warsztat z 3-minutową prezentacją biznesową uczestników
  • System STORYFILE
  • Różnice między historią, anegdotą, przypowieścią i reportażem
  • Punkty zaczepienia w opowiadaniu historii

3. Archetypy storytellingowe

  • Podróż bohatera, czyli dlaczego historie działają
  • Archetypy bohaterów, podróży, modyfikatory emocji

4. Jak opowiadać historie aby zdobywać klientów

  • Uczestnicy na scenie: krótka historia biznesowa
  • Modele +/++, benchmarkowy, obszarowy vs. copy – paste, round-robin
  • Moduł poświęcony uważności, słuchaniu – i podnoszeniu skuteczności storytellingu

5. Jak firmy opowiadają historie. Przykłady świetnych historii:

  • w dużych kampaniach marketingowych (i jak je niedosłownie kopiować)
  • w sprzedaży
    budżetowych

6. Po co storytelling

  • Sześć powodów, dla których storytelling wspiera przesłanie komunikacji
  • Cztery miejsca, w których storytelling działa najlepiej w biznesie
  • Benchmarki dobrej historii
Co zyskujesz?
9 godz. zegarowych warsztatów

rozłożone na 2 dni

09-10.09.2021, godz. 12-17
Konsultacje poszkoleniowe

trener będzie dostępny w 3 terminach w okresie 14 dni po zakończeniu warsztatu

Dodatkowe materiały

dostęp do dodatkowych materiałów na platformie mojtrener.edu

Dla kogo jest ten cykl szkoleń?

Warsztat skierowany jest do przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz osób zainteresowanych rozpoczęciem własnej działalności gospodarczej. Zapraszamy również managerów, przedsiębiorców, handlowców i wszystkich osób zainteresowanych podniesieniem swoich kompetencji w powyższych obszarach.

Jaki ekspert poprowadzi warsztaty?

Jerzy Zientkowski

Autor, mentor, mówca profesjonalny. Z 20-letnim doświadczeniem biznesowym i zaskakująco precyzyjnym podejściem do wystąpień publicznych, pracował nad komunikacją i prezentacjami dla największych firm na światowym rynku i dla klientów indywidualnych. Rozmawia ze studentami, pracownikami korporacji, managerami, członkami zarządów i właścicielami firm.

Zarezerwuj swoje miejsce na szkolenie i odkryj,
jak właściwie opowiadać o biznesie!