1. Storytelling – podstawowe pojęcia
2. Tworzenie historii na potrzeby biznesu w mojej firmie
3. Archetypy storytellingowe
4. Jak opowiadać historie aby zdobywać klientów
5. Jak firmy opowiadają historie. Przykłady świetnych historii:
6. Po co storytelling
rozłożone na 2 dni
trener będzie dostępny w 3 terminach w okresie 14 dni po zakończeniu warsztatu
dostęp do dodatkowych materiałów na platformie mojtrener.edu
Warsztat skierowany jest do przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz osób zainteresowanych rozpoczęciem własnej działalności gospodarczej. Zapraszamy również managerów, przedsiębiorców, handlowców i wszystkich osób zainteresowanych podniesieniem swoich kompetencji w powyższych obszarach.
Autor, mentor, mówca profesjonalny. Z 20-letnim doświadczeniem biznesowym i zaskakująco precyzyjnym podejściem do wystąpień publicznych, pracował nad komunikacją i prezentacjami dla największych firm na światowym rynku i dla klientów indywidualnych. Rozmawia ze studentami, pracownikami korporacji, managerami, członkami zarządów i właścicielami firm.