Reklama i promocja w mediach społecznościowych

Jak często zadałeś/aś sobie pytanie, czy reklama w mediach społecznościowych jest skuteczna?
A może zastanawiałeś się, dlaczego dana reklama nie przyniosła określonego skutku ?

UWAGA! Szkolenie bezpłatne zakończyło się.

Ten moduł jest dla Ciebie, jeśli chcesz:
Program szkolenia
  1. Analiza działań związanych z reklamą i promocją w mediach społecznościowych.
  2. Definiowanie grup docelowych, to nie tylko sztuka dla sztuki.
  3. Jak pisać angażujące treści? Budowa strategii komunikacji w portalach społecznościowych w celu
    prowadzenia skutecznych działań sprzedażowych. Przygotowanie wzorcowego planu komunikacji
    na najbliższe dwa tygodnie.
  4. Lejek sprzedaży a prognozowana sprzedaż – czyli jak skutecznie wyznaczać i monitorować KPI.
  5. Ocena funkcjonowania procesu sprzedaży w kanałach społecznościowych.
    Najważniejsze mierniki służące ocenie funkcjonowania procesu sprzedaży. KPI dla poszczególnych ról w zespole sprzedaży.
  6. Czym jest akcja marketingowa w sensie prawnym?
  7. Kategorie akcji marketingowych z prawnego punktu widzenia.
  8. Podobieństwa i różnice występujące pomiędzy kategoriami akcji.
  9. Dlaczego akcja powinna mieć swój regulamin oraz co w nim ująć.
  10. Dodatkowe wyzwania prawne przy organizowaniu akcji w social mediach.
  11. Case study i podsumowanie głównych elementów, które należy zabezpieczyć przy akcjach marketingowych.
Co zyskujesz?
13,5 godz. zegarowych warsztatów

rozłożone na 3 dni

16-18.06.2021, godz. 12-17
Konsultacje poszkoleniowe

trener będzie dostępny w 3 terminach w okresie 14 dni po zakończeniu warsztatu

Dodatkowe materiały

dostęp do dodatkowych materiałów na platformie mojtrener.edu

Dla kogo jest ten cykl szkoleń?

Warsztat skierowany jest do przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz osób zainteresowanych rozpoczęciem własnej działalności gospodarczej. Zapraszamy również managerów, przedsiębiorców, handlowców i wszystkich osób zainteresowanych podniesieniem swoich kompetencji w powyższych obszarach.

Jaki ekspert poprowadzi warsztaty?

Joanna Ratajczak

Certyfikowana specjalistka DIMAQ Professional. Od 10 lat zajmuje się digital marketingiem, skupia się na budowie i rozwoju marki w Internecie, analizie i optymalizacji. Poszukuje najlepszych kanałów komunikacji w oparciu o cele biznesowe. Marketing to nie tylko jej praca, ale to przestrzeń wielkich wyzwań i pasji.
Zarezerwuj swoje miejsce na szkolenie i odkryj,
jak prowadzić działania promocyjne!