Budowanie i zarządzanie marką

Czy wiesz, czym jest marka, jak ją zbudować i zarządzać?
Czy warto inwestować czas w opracowanie marki? Marka firmy czy produktu lub usługi? Jakie namacalne efekty może ci dać dobrze zbudowana marka? I jak to poprawnie zrobić i nie przekombinować? 😉
UWAGA! Szkolenie bezpłatne zakończyło się.
Ten moduł jest dla Ciebie, jeśli chcesz:
Program szkolenia
  1. Sztuka budowania wizerunku
  2. Tożsamość a wizerunek
  3. Etapy tworzenia marki
  4. Identyfikacja wizualna
  5. Budowanie marki
  6. Komunikowanie marki
  7. Istota zarządzania wizerunkiem
  8. Identyfikacja i charakterystyka strategicznego klienta
  9. Strategie marketingowe dostosowane do profilu firmy
  10. Podstawy kształtowania wartości marki i pozycjonowania cenowego.
  11. User experience
  12. Planowanie skutecznej komunikacji z klientem
Co zyskujesz?
13,5 godz. zegarowych warsztatów

rozłożone na 3 dni

07-09.06.2021, godz. 12-17
Konsultacje poszkoleniowe

trener będzie dostępny w 3 terminach w okresie 14 dni po zakończeniu warsztatu

Dodatkowe materiały

dostęp do dodatkowych materiałów na platformie mojtrener.edu

Dla kogo jest ten cykl szkoleń?

Warsztat skierowany jest do przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz osób zainteresowanych rozpoczęciem własnej działalności gospodarczej. Zapraszamy również managerów, przedsiębiorców, handlowców i wszystkich osób zainteresowanych podniesieniem swoich kompetencji w powyższych obszarach.

Jaki ekspert poprowadzi warsztaty?

Jan Sobusiak

Mentor i trener biznesu z ponad 25-letnim doświadczeniem managerskim w marketingu, handlu i produkcji, od małych i średnich, do dużych firm handlowych. Innowacyjny przedsiębiorca, tworzył i wdrażał wiele projektów z zakresów budowania strategii i struktur sprzedaży, zarządzania klientami, zarządzania ceną oraz tworzenia i pozycjonowania marek, rebrandingu i strategii komunikacyjnych. Specjalizuje się w diagnozowaniu i ocenie funkcjonowania struktur sprzedaży, ich efektywności oraz opracowywaniu optymalizacji i ich wdrażaniu, a także wprowadzaniu na rynek nowych brandów.
Zarezerwuj swoje miejsce na szkolenie i odkryj,
jak budować swoją markę!