Storytelling w biznesie

Szkolenie dofinansowano ze środków budżetowych Miasta Poznania.

12-14.05.2020, godz. 10-14

Poznań

Bezpłatny udział, online

Zapraszamy na bezpłatne szkolenia współfinansowane ze środków budżetowych miasta Poznania

Szkolenie Storytelling w biznesie wprowadzi uczestników w świat historii i tworzenia opowieści ilustrujących markę. Warsztat odkryje wiedzę, narzędzia oraz techniki pomocne przy tworzeniu storytellingowej komunikacji z klientem lub pracownikiem, w oparciu o emocje, które wpływają na decyzje zakupowe konsumentów.

Zapraszamy na trzydniowe szkolenie online (12-14.05.2020), podczas którego prowadzący – Jerzy Zientkowski – podzieli się z uczestnikami przykładami kampanii marketingowych, które warto potraktować jako inspirację do tworzenia własnych komunikatów w biznesie w celu zdobycia klientów, wykreowania wizerunku przedsiębiorstwa, odróżnienia się od konkurencji lub wejścia na rynek. Bo dobrze opowiedziane historie i prawdziwe emocje przekładają się na sukces w sprzedaży, budowaniu marki i employer brandingu.

Szkolenie online jest bezpłatne i współfinansowane ze środków budżetowych Miasta Poznania. Liczba miejsc jest ograniczona, tylko dla 20 osób! O zakwalifikowaniu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.

Szkolenie poprowadzi Jerzy Zientkowski, autor, mentor, mówca profesjonalny. Od 25 lat pracuje nad komunikacją i prezentacjami dla największych firm na rynku światowym i dla klientów indywidualnych. Rozmawia ze studentami, pracownikami korporacji, managerami, członkami zarządów i właścicielami firm.

Spędza na scenie kilkadziesiąt dni rocznie, nastawiony na skuteczność, jasność i unikalność przekazu dąży do kontaktu z widownią, jako jednego z najważniejszych narzędzi mówcy publicznego. Prowadzi kilkadziesiąt szkoleń, wykładów i prezentacji rocznie, wdrażając rentowne działania i poszerzając świadomość klientów. Mentoruje wybranych managerów wyższego szczebla zarządzania i właścicieli firm, pomagając w przygotowaniu prezentacji w sytuacjach podbramkowych i komfortowych. Pozbawia złudzeń, nie pozbawiając marzeń.

Podczas szkolenia online dowiesz się między innymi:
  • czym jest storytelling
  • jak tworzyć historie na porzeby rozwoju biznesu w firmie
  • jak zdobywać klientów dzięki angażującym opowieściom
  • gdzie warto wykorzystać storytelling
  • przykłady świetnych kampanii z historią w tle

Warsztat skierowany jest do początkujących przedsiębiorców oraz prowadzących działalność gospodarczą, zainteresowanych podniesieniem swoich kompetencji w zakresie budowania strategii marki, kreowania wizerunku, budowaniu silnej pozycji na rynku za pomocą storytellingu. W szkoleniu mogą wziąć udział mieszkańcy Poznania lub osoby prowadzące działalności w Poznaniu/powiecie poznańskim.

1. Storytelling – podstawowe pojęcia
a. Trzy hormony storytellingu, czyli jak konstruować cele historii, żeby uzyskać określone efekty
b. Trzy filary wiarygodności: PAtHOS, ETHOS, LOGOS i jak sprawdzić, czy ich brakuje
c. Definicje historii

2. Tworzenie historii na potrzeby biznesu w mojej firmie
a. System STORYFILE
b. Różnice między historią, anegdotą, przypowieścią i reportażem
c. Punkty zaczepienia w opowiadaniu historii

3. Archetypy storytellingowe
a. Podróż bohatera, czyli dlaczego historie działają
b. Archetypy bohaterów, podróży, modyfikatory emocji

4. Jak opowiadać historie aby zdobywać klientów
a. Uczestnicy na scenie: krótka historia biznesowa
b. Modele +/++, benchmarkowy, obszarowy vs. copy – paste, round-robin
c. Moduł poświęcony uważności, słuchaniu – i podnoszeniu skuteczności storytellingu

5. Jak firmy opowiadają historie
a. Przykłady świetnych historii – w dużych kampaniach marketingowych (i jak je niedosłownie kopiować) – w sprzedaży – budżetowych

6. Po co storytelling
a. Sześć powodów, dla których storytelling wspiera przesłanie komunikacji
b. Cztery miejsca, w których storytelling działa najlepiej w biznesie
c. Benchmarki dobrej historii

Termin:
3-dniowe warsztaty online: 12.05.2020, 13.05.2020, 14.05.2020, godz. 10:00-14:00

Miejsce: Live Webinar (livewebinar.com)

Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji:
Google Chrome (ostatnie 2 wersje)
Mozilla Firefox ( ostatnie 2 wersje)
Internet Explorer v11
Apple Safari ( ostatnie 2 wersje )
Microsoft Edge ( ostatnie 2 wersje )

Szczegóły dotyczące logowania zostaną przesłane po akceptacji zgłoszenia uczestnictwa

Koszt uczestnictwa: Szkolenie bezpłatne. Udział w szkoleniu jest do współfinansowane ze środków budżetowych Miasta Poznania. W szkoleniu mogą wziąć udział mieszkańcy Poznania lub osoby prowadzące działalności w Poznaniu/powiecie poznańskim.

Liczba miejsc jest ograniczona do 20.

Zapraszamy do kontaktu!