Logotyp Fundacji Edukacji Prawnej

Storytelling w biznesie

Dobre historie wzmacniają wartość firmy i przyciągają klientów.
Jak opowiadać o biznesie, osiągnięciach i decyzjach tak, by zdobywać serca nowych klientów i budować silną markę?
UWAGA! Szkolenie bezpłatne zakończyło się.
Ten moduł jest dla Ciebie, jeśli chcesz:
ikona ręka z liściem
Program szkolenia

1. Storytelling – podstawowe pojęcia

  • Trzy hormony storytellingu, czyli jak konstruować cele historii, żeby uzyskać określone efekty
  • Trzy filary wiarygodności: PAtHOS, ETHOS, LOGOS i jak sprawdzić, czy ich brakuje
  • Definicje historii

2. Tworzenie historii na potrzeby biznesu w mojej firmie

  • Praktyczny warsztat z 3-minutową prezentacją biznesową uczestników
  • System STORYFILE
  • Różnice między historią, anegdotą, przypowieścią i reportażem
  • Punkty zaczepienia w opowiadaniu historii

3. Archetypy storytellingowe

  • Podróż bohatera, czyli dlaczego historie działają
  • Archetypy bohaterów, podróży, modyfikatory emocji

4. Jak opowiadać historie aby zdobywać klientów

  • Uczestnicy na scenie: krótka historia biznesowa
  • Modele +/++, benchmarkowy, obszarowy vs. copy – paste, round-robin
  • Moduł poświęcony uważności, słuchaniu – i podnoszeniu skuteczności storytellingu

5. Jak firmy opowiadają historie. Przykłady świetnych historii:

  • w dużych kampaniach marketingowych (i jak je niedosłownie kopiować)
  • w sprzedaży
    budżetowych

6. Po co storytelling

  • Sześć powodów, dla których storytelling wspiera przesłanie komunikacji
  • Cztery miejsca, w których storytelling działa najlepiej w biznesie
  • Benchmarki dobrej historii
Co zyskujesz?
9 godz. zegarowych warsztatów

rozłożone na 2 dni

09-10.09.2021, godz. 12-17
Konsultacje poszkoleniowe

trener będzie dostępny w 3 terminach w okresie 14 dni po zakończeniu warsztatu

Dodatkowe materiały

dostęp do dodatkowych materiałów na platformie mojtrener.edu

Dla kogo jest ten cykl szkoleń?

Warsztat skierowany jest do przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz osób zainteresowanych rozpoczęciem własnej działalności gospodarczej. Zapraszamy również managerów, przedsiębiorców, handlowców i wszystkich osób zainteresowanych podniesieniem swoich kompetencji w powyższych obszarach.

Jaki ekspert poprowadzi warsztaty?
Jerzy Zientkowski

Jerzy Zientkowski

Autor, mentor, mówca profesjonalny. Z 20-letnim doświadczeniem biznesowym i zaskakująco precyzyjnym podejściem do wystąpień publicznych, pracował nad komunikacją i prezentacjami dla największych firm na światowym rynku i dla klientów indywidualnych. Rozmawia ze studentami, pracownikami korporacji, managerami, członkami zarządów i właścicielami firm.

Zarezerwuj swoje miejsce na szkolenie i odkryj,
jak właściwie opowiadać o biznesie!

Storytelling w biznesie

Szkolenie dofinansowano ze środków budżetowych Miasta Poznania.

12-14.05.2020, godz. 10-14

Poznań

Bezpłatny udział, online

Zapraszamy na bezpłatne szkolenia współfinansowane ze środków budżetowych miasta Poznania

Szkolenie Storytelling w biznesie wprowadzi uczestników w świat historii i tworzenia opowieści ilustrujących markę. Warsztat odkryje wiedzę, narzędzia oraz techniki pomocne przy tworzeniu storytellingowej komunikacji z klientem lub pracownikiem, w oparciu o emocje, które wpływają na decyzje zakupowe konsumentów.

Zapraszamy na trzydniowe szkolenie online (12-14.05.2020), podczas którego prowadzący – Jerzy Zientkowski – podzieli się z uczestnikami przykładami kampanii marketingowych, które warto potraktować jako inspirację do tworzenia własnych komunikatów w biznesie w celu zdobycia klientów, wykreowania wizerunku przedsiębiorstwa, odróżnienia się od konkurencji lub wejścia na rynek. Bo dobrze opowiedziane historie i prawdziwe emocje przekładają się na sukces w sprzedaży, budowaniu marki i employer brandingu.

Szkolenie online jest bezpłatne i współfinansowane ze środków budżetowych Miasta Poznania. Liczba miejsc jest ograniczona, tylko dla 20 osób! O zakwalifikowaniu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.

Szkolenie poprowadzi Jerzy Zientkowski, autor, mentor, mówca profesjonalny. Od 25 lat pracuje nad komunikacją i prezentacjami dla największych firm na rynku światowym i dla klientów indywidualnych. Rozmawia ze studentami, pracownikami korporacji, managerami, członkami zarządów i właścicielami firm.

Spędza na scenie kilkadziesiąt dni rocznie, nastawiony na skuteczność, jasność i unikalność przekazu dąży do kontaktu z widownią, jako jednego z najważniejszych narzędzi mówcy publicznego. Prowadzi kilkadziesiąt szkoleń, wykładów i prezentacji rocznie, wdrażając rentowne działania i poszerzając świadomość klientów. Mentoruje wybranych managerów wyższego szczebla zarządzania i właścicieli firm, pomagając w przygotowaniu prezentacji w sytuacjach podbramkowych i komfortowych. Pozbawia złudzeń, nie pozbawiając marzeń.

Podczas szkolenia online dowiesz się między innymi:
Zapraszamy do kontaktu!