Szkolenie „Techniki sprzedaży i techniki skutecznej komunikacji”

Techniki sprzedaży i techniki skutecznej komunikacji

19-20 września 2018

Wrocław

Mówi się, że trzeba wejść w buty klienta i zrozumieć jego potrzebę, by oferowany produkt czy usługa były tym czego naprawdę oczekuje.

„Techniki sprzedaży i techniki skutecznej komunikacji” to szkolenie, które kompleksowo wyposaży osoby, które w ramach swoich obowiązków zawodowych są odpowiedzialne za pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie rozmów handlowych, negocjowanie warunków współpracy i szeroko pojętą sprzedaż.

Zakres wiedzy i umiejętności przekazywanych uczestnikom podczas szkolenia obejmuje zagadnienia związane ze skuteczną komunikacją biznesową, technikami sprzedaży, budowaniem relacji z klientem i zarządzaniem portfelem klientów, a także perswazji i obrony przed manipulacją. Podczas warsztatu zagłębimy się w analizę potrzeb klienta. Pokażemy jak słuchać, pytać i komunikować, aby dostosować ofertę do potrzeb najbardziej wymagającego klienta.

Niewątpliwym atutem szkolenia jest praktyczne ujęcie omawianych zagadnień. Najważniejsze części szkolenia kończą się sesją warsztatową, podczas której uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z licznymi przykładami, zadaniami, casusami i case study.

Szkolenie kierowane jest do pracowników działów handlowych, przedstawicieli handlowych, agentów, key account manager’ów, jak również do osób prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu i usług, które w ramach swoich obowiązków są odpowiedzialne za pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie rozmów handlowych, negocjowanie warunków współpracy i szeroko pojętą sprzedaż.

Dzięki udziałowi w szkoleniu zyskają Państwo wiedzę i umiejętności z zakresu efektywnej komunikacji biznesowej. Pokażemy Państwu jak skutecznie budować długotrwałe relacje z klientem, i jak zarządzać portfelem klientów, na których zawsze możemy liczyć. Nauczymy Państwa jak oswajać komunikację oraz jak perswadować, a nie manipulować, pokażemy Państwu nie tylko jak mówić, ale przede wszystkim jak słuchać.

Udział w szkoleniu „Techniki sprzedaży i techniki skutecznej komunikacji”, podobnie jak w przypadku innych szkoleń otwartych organizowanych przez Fundację Edukacji Prawnej, to również:

  • certyfikat ukończenia szkolenia,
  • ciekawe materiały szkoleniowe przygotowane przez praktyków,
  • możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji z prowadzącym,
  • możliwość spotkania i wymiany doświadczeń z przedstawicielami różnorodnych firm i instytucji realizujących projekty w bliskim dla uczestników środowisku,
  • praca w niewielkich grupach warsztatowych – do 20 osób.
  1. Wprowadzenie do technik sprzedaży. Kiedy stosować techniki, a kiedy się ich wystrzegać.
  2. Najczęstsze błędy w komunikacji. W trakcie tej części, omówimy podstawowe błędy w komunikacji interpersonalnej, pokażemy jak się ich ustrzec.
  3. Etapy rozmowy handlowej. Warsztat pokaże wszystkie etapy rozmowy handlowej, a także jak rozłożyć akcenty w trakcie i na co zwrócić uwagę aby zoptymalizować proces komunikacji.
  4. Analiza potrzeb klienta. Pokażemy jak słuchać, pytać i komunikować, aby dostosować ofertę do potrzeb najbardziej wymagającego klienta.
  5. Najczęstsze problemy w procesie sprzedaży. Przeprowadzimy wraz z Państwem studium przypadku, pokażemy że nie ma sytuacji bez wyjścia, nauczymy się pracy na schematach rozwiązywania problemów pojawiających się w trakcie procesu sprzedaży.
  6. Rondo PCK (potrzeba, cecha, korzyść). Język korzyści to najlepszy sposób prezentowania oferty. Pokażemy jaka jest różnica między cechą a korzyścią. Nauczymy się jak uwolnić naszych klientów od wątpliwości.
  7. A kiedy już wszystko zawiedzie – techniki sprzedaży. Zaprezentujemy Państwu wybrane, najbardziej spektakularne techniki sprzedaży, te które towarzyszyły człowiekowi od zarania aż po te najbardziej współczesne.
  8. Podsumowanie warsztatów.

                                           

Jacek Boroch

Od ponad 12 lat związany ze sprzedażą, od blisko 10 z branżą farmaceutyczną. Przez lata zaangażowany w rozwój programów szkoleniowych, rekrutacyjnych oraz marketingowych w organizacjach i zespołach sprzedażowych. Absolwent szkoły trenerskiej Elżbiety Sołtys „Od diamentu do brylantu”.
Czytaj więcej…

Czas: szkolenie dwudniowe – 16 godzin warsztatowych

Termin: 19-20.09.2018 r.

Miejsce szkolenia: Wrocław (miejsce zostanie podane na tydzień przed szkoleniem)

Koszt uczestnictwa: 1180 zł netto za os.

  • cena zawiera przerwy kawowe i lunch, materiały szkoleniowe, certyfikat
  • cena nie zawiera noclegu – zapytaj o koszt noclegu

UWAGA! Koszt udziału w szkoleniu podlega refundacji ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zapytaj o dostępność miejsc. Rejestracja wniosków o refundację trwa tylko do 17.08.2018.

Zapraszamy do kontaktu!

  • +48 532 608 522
  • biuro@edukacjaprawna.pl