Warsztaty mają na celu przygotowanie uczestników do zaprezentowania profesjonalnej prezentacji w PPT, opisania slajdów np. z wynikami firmy w interesujący i interaktywny sposób, przyjazny dla odbiorcy, radzenie sobie z trudnymi pytaniami od słuchaczy oraz niezaplanowanymi sytuacjami podczas wystąpień.
Integralną częścią szkolenia będzie praca z trenerem nad wzbogaceniem słownictwa niezbędnego do prowadzenia prezentacji oraz praca z radzeniem sobie ze stresem, a także utrzymaniem wysokiego poziomu atencji wśród odbiorców.
Warsztaty składać się będą z interaktywnego 8-godzinnego spotkania z trenerem.
Profil uczestnika
Szkolenie kierowane jest do pracowników działów obsługi klienta zagranicznego, asystentów, managerów i przedsiębiorców oraz wszystkich osób, które w ramach swoich obowiązków zawodowych przygotowują prezentacje dla przełożonych lub klientów anglojęzycznych.
Korzyści
Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy zyskają wiedzę i umiejętności z zakresu efektywnej komunikacji biznesowej w języku angielskim, poznają techniki tworzenia struktury prezentacji, a także rozszerzą swój zakres słownictwa biznesowego – specjalistycznego w obszarze prowadzenia prezentacji i rozmów biznesowych w języku angielskim.
Udział w warsztatach „Business Presentations In English”, podobnie jak w przypadku innych szkoleń otwartych organizowanych przez Fundację Edukacji Prawnej, to również:
certyfikat ukończenia szkolenia,
ciekawe materiały szkoleniowe przygotowane przez praktyków – native’ów,
możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji z prowadzącym,
możliwość spotkania i wymiany doświadczeń z przedstawicielami różnorodnych firm i instytucji realizujących projekty w bliskim dla uczestników środowisku,
praca w niewielkich grupach warsztatowych – do 10 osób.
Program szkolenia
9:00-9:30 Describe your Job and Company (5-minute presentation based on the self-study materials sent before the workshop)
9:30-9:45 Assessing your Presentation Skills
9:45-11:00 Structuring a Presentation:
Opening a Presentation
Stating the Purpose and the Outline
Making a good Start
Moving on to the Next Point
Using visuals (including giving status reports and summaries, KPIs – presentations, analyses and forecasts for the upcoming month)
Closing the Presentation and Handling Questions
11:00-11:15 Coffee Break
11:15-12:15 Mini Presentations by the Participants (5 minutes per person) + Feedback
12:15-13:15 Identifying Communication Styles and The Art of Improvisation
13:15-13:45 Lunch Break
13:45–14:30 Project presentations (to get an approval) and Decisions presentations
(pros and cons, conclusions and outcomes)
14:30-15:15 Non-verbal Communication:
Using your voice effectively
Body language
Stress management
15:15-15:30 Coffee Break
15:30-16:45 Individual Presentations – 10 minutes per participant
16:45-17:00 Feedback session + Workshop summary and end
W ramach przygotowania do warsztatów, uczestnicy będą poproszeni o przygotowanie krótkich, 5-minutowych prezentacji na wybrany temat.
Program został przygotowany przez ekspertów Berlitz Corporation, w oparciu o autorskie materiały dydaktyczne przygotowane na zlecenie Fundacji Edukacji Prawnej przez Dyrektora Pedagogicznego Berlitz Poznań.
Prowadzący
Warsztaty realizowane są we współpracy z Berlitz Corporation – międzynarodowym przedsiębiorstwem szkoleniowym, obecnym w 70 krajach, światowym liderem na rynku szkoleń językowych, kulturowych i biznesowych. W tym dniu trenerem będzie Pan James de Lara – coach, instruktor oraz doświadczony trener biznesowy pochodzący z Californii w Stanach Zjednoczonych. Ostatnie 10 lat James poświęcił na zdobycie doświadczenia w kontekście profesjonalnych prezentacji, jak i metodyki nauczania. Jego największą przyjemnością jest prowadzenie prezentacji, ponieważ – wg Jamesa – nic nie daje więcej satysfakcji niż obserwowanie tego, jak uczestnicy zyskują pewność siebie oraz swoich umiejętności. Co więcej uważa, że prezentacje to po prostu bardzo dobra możliwość do ciekawych dyskusji i dzielenia się kreatywnymi pomysłami.
Informacje organizacyjne
Czas: szkolenie jednodniowe – 8 godzin warsztatowych
Piki cookies (tzw. ciasteczka) to małe pakiety danych informatycznych, najczęściej w formie tekstowej, które przechowywane są na urządzeniu końcowym Użytkownika. Ich celem jest korzystanie ze stron internetowych w sposób sprawniejszy, wydajniejszy, czy bardziej komfortowy.
Cookies nie powodują zmian konfiguracyjnych na urządzeniach końcowych ani w oprogramowaniu tych urządzeń. Celem działania cookie jest identyfikowanie komputera i przeglądarki, której ten komputer używał do przeglądania np. naszego Serwisu.
Zgodnie z wymogami prawa możemy przechowywać pliki cookie na Twoim urządzeniu, jeśli jest to niezbędne do funkcjonowania Serwisu. Do wszystkich innych rodzajów plików cookie potrzebujemy Twojej zgody. Niektóre pliki cookie umieszczane są przez usługi stron trzecich, które pojawiają się w naszym serwisie. Masz prawo cofnąć zgodę na korzystanie przez Serwis z Preferencyjnych, Statystycznych i Marketingowych plików cookies ze skutkiem na przyszłość. By dowiedzieć się więcej na temat ciasteczek i sposobu ich wykorzystania, sprawdź naszą Politykę prywatności i cookies.
NIEZBĘDNE PLIKI COOKIES
Ten rodzaj cookies jest niezbędny do funkcjonowania strony internetowej i nie może być wyłączony w naszych systemach. Niezbędne cookies są zazwyczaj używane w odpowiedzi na działania podejmowane przez użytkownika, takie jak: ustawienie opcji prywatności, logowanie się lub wypełnianie formularzy. Możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki tak, aby je zablokować, jednak strona nie będzie wtedy funkcjonowała prawidłowo.
Jeśli wyłączysz ten plik cookies, nie będziemy mogli zapisać Twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, będziesz musiał ponownie włączyć lub wyłączyć pliki cookie.
STATYSTYCZNE PLIKI COOKIES
Statystyczne pliki cookie są wykorzystywane do monitorowania działania Serwisu, na przykład w celu poznania liczby odwiedzanych stron lub liczby użytkowników, którzy obejrzeli daną sekcję. Analiza tych plików cookie generuje anonimowe i zagregowane dane statystyczne bez odnoszenia ich do tożsamości użytkowników Serwisu. Są one również przydatne do oceny zmian i ulepszeń wprowadzonych do Serwisu.
Włącz najpierw ściśle niezbędne pliki cookies, abyśmy mogli zapisać Twoje preferencje.
MARKETINGOWE PLIKI COOKIES
Marketingowe pliki cookie służą do wysyłania wiadomości reklamowych i usług zgodnie z okazanymi przez Ciebie preferencjami. W szczególności służą do oferowania Ci reklamy i usług potencjalnie bliskich Twoim zainteresowaniom, a także do tworzenia indywidualnych profili Twoich upodobań, preferencji i wyborów konsumpcyjnych, zgodnie z tym, co wykryto podczas przeglądania Serwisu lub poprzez porównanie czynności wykonywanych przez Ciebie za pośrednictwem przeglądarki. Są one wykorzystywane między innymi do tego, by ograniczać ekspozycję na konkretną reklamę, czyli do wyciągania wniosków na temat skuteczności konkretnej kampanii na podstawie częstotliwości wyświetlania związanej z nią reklamy.
Włącz najpierw ściśle niezbędne pliki cookies, abyśmy mogli zapisać Twoje preferencje.